نایب رئیس فدراسیون و رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش گفت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در کیش و ایجاد فرصت برای قهرمانان این رشته شرایط بهتری را برای آنها رقم خواهیم زد.

نائب رئیس فدراسیون: در کیش پیست چوبی می‌سازیم/ قهرمانان دوچرخه‌سواری مظلوم هستند

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد تاوتلی اظهار کرد: دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های مدال‌آور و جذابی است که همه اقشار جامعه در سنین مختلف را می‌تواند به خود جذب کند. این رشته در ابعاد همگانی قابلیت‌های بسیار دارد و برای همین کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه به این ورزش به شکل دیگری نگاه می‌کنند و ما هم با تغییر سیاست‌های خود باید دوچرخه‌سواری را متفاوت از برخی رشته‌های دیگر ببینیم.

وی به برگزاری مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: به دلایلی که همه می‌دانند این مجمع با حضور دبیرکل آسیا و نماینده فدراسیون جهانی برگزار شد که طی آن اعضای مجمع با حضور خود و اعتمادی که داشتند، رسول اسدی را به عنوان رئیس انتخاب کردند و امیدواریم این دوره برای جامعه دوچرخه‌سواری مفید باشد چرا که فردی از جامعه دوچرخه‌سواری سکان هدایت این مجموعه را در دست گرفته و شناخت خوبی به ابعاد مختلف آن دارد.

نایب رئیس فدراسیون تاکید کرد: متاسفانه قهرمانان دوچرخه‌سواری در سطح حرفه‌ای چندان شناخته شده نیستند، ورزشکاران این رشته مظلوم بوده و کسی سختی‌های آن‌ها را نمی‌بیند. در خیابان اگر قهرمان دوچرخه‌سواری را ببینیم خیلی‌ها شاید او را نشناسند و این خوب نیست.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کیش در پاسخ به این سئوال که با توجه به ظرفیت‌های جزیره کیش چه تمهیداتی برای رشد و توسعه این رشته وجود دارد، افزود: در جزیره کیش ظرفیت‌ و زیرساخت خوبی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی وجود دارد و امیدواریم با این فرصتی که به دست آمده، بتوانیم منشا خیر برای جامعه دوچرخه‌سواری باشیم اما متاسفانه در سال‌های قبل اتفاق خاصی در دوچرخه‌سواری رخ نداده و باید با ساخت پیست‌های چوبی و مورد نظر در توسعه این رشته گام‌های اساسی برداریم که این مساله را در دستور کار قرار دارد و در صدد هستیم تا دو سال آینده پیست‌ چوبی در این جزیره احداث کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ و امنیت در جاده‌های کیش بالاست؛ اما باید در بخش پیست هم اقدامات خوبی صورت بگیرد و امیدوارم در دو سال آینده بتوانیم این مساله را نهایی کنیم. خوشبختانه سازمان منطقه آزاد همراهی خوبی دارد و آینده این ورزش را روشن می‌بینم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.